Wednesday 7 October 2015

Mary Kay Produk yang SELAMAT

Tahukah anda struktur kulit wajah kita??

Jom kite belajar anatomi kulit wajah kita sekejap..


Lapisan kulit kita bahagian atas sekali adalah epidermis Dan di bawah adalah dermis..
Bahagian dermis adalah tmpat dimana ada nya salur darah, kelenjar peluh & kelenjar minyak..

Bahagian epidermis mempunyai 7 lapisan..setiap bulan berlakunya pembaharuan(regenerate) kulit daripada 1 lapisan kulit ke lapisan kulit yg baharu..

Pemakaian product yg mgandungi bahan peeling/menghakis akan menyebabkan lapisan epidermis terhakis Dan hanya tinggal lapisan dermis sahaja hngga menampakkan salur darah..

Sebab tu kita lihat kulit mmg cntik putih melepak, tp boleh bertahan brp lame??setahun,2thn?pastu? Jeragat?Disebabkan oleh tiada protection uv pada lapisan epidermis yg telah tipis..so berhati2la ketika memilih produk.

Bagaimana kite nak tahu produk tersebut adalah peeling produk @tidak??.
Seawal seminggu kita akan nmpk kulit semakin cerah Dan licin..Ada ke product ajaib yang  tiada bahan kimia yg menyebabkan kulit cepat menjadi licin dan putih?!
Cuba fikirkan??

 InsyaAllah Mary Kay adalah produk yg terjamin selamat..Diperbuat daripada bahan2 semulajadi seperti tumbuh2n...dan sudah tentunya mempunyai ujian klinikal sebelum sesuatu produk itu dikeluarkan..Tambahan lagi, Mary Kay juga mempunyai produk promise kepada pelanggan2 Mary Kay sekiranya anda mempunyai masalah..Oleh itu, jangan risau :-)

Hubungi saya Faulina, MaryKay independent Beauty Consultant anda,0127593480


No comments:

Post a Comment