Monday 11 May 2015

Bermulanya Mary Kay dengan Set Botanical Effect

Hi gojes2 semua..Untuk pengetahuan semua sebelum ini saya memang mempunyai masalah jerawat dan bergantung ubat farmasi atau ubat dari Dr pakar kulit...Semua tu konpem la terdiri daripada bahan kimia kan kawan2...takutkan..sampai bile asyik nak bergantung kepada bahan kimia untuk kawal pertumbuhan jerawat dekat muka kita??..

Sudah semestinya, penggunaan bahan kimia bagi jangka masa yang pnjang juga boleh memberikan kesan sampingan dan boleh memudharatkan badan kita...Pelbagai jenis pencuci muke yang berada di Watson @ Gardian berkaitan dengan jerawat pun dah cuba...Masalah jerawat mcm pasang surut..kejap ada,kejap hilang, kejap ada, kejap hilng...phewww...letih nak tukar.smpai satu masa..malas nak pakai ape2 pencuci muke kejap pakai kejap xpakai..

Nasib baiklah..Dipertemukan dengan kak Mahnon Suria yang offer untuk saya pakai Mary Kay..Sekarang dah jadi Sales Director Mary Kay tau...Kemudian saya pun tergerak hati untuk pakai Mary Kay..Setelah beberapa bulan pakai..nampak hasil yang amat memberangsangkan...Jerawat semakin berkurang..kalau ada pun time period tu biaselah..hormon tengah aktif..tumbuh sebijik dua..tapi lepas pakai mask dari set BOTANICAL EFFECT jerawat terus jer kecik dan kecut..excited sungguh lepas pakai produk ni..



Tapi apa2 pun untuk cantik secara sihat ni, kita memerlukan kesabaran..Tak nak lah pakai produk magic, kulit jadi jadi licin, putih dalam masa 3 hari..tapi kesan sampingannya kulit jadi nipis..Beberapa lama kemudian mudah kene jeragat/ pigmentasi...Nak hilangkan bukannya senang..Itulah kesan kalau pakai produk X yang murah dan cepat cantik tapi membahayakan kulit kita...OMG!!!..

Set Botanical Effect ni ada 3 formula mengikut kesesuaian kulit..
Set Formula 1;  untuk kulit yang kering
Set Formula 2;  untuk kulit normal
Set Formula 3;  untuk kulit berminyak

Set Botanical Effect ni terdiri daripada 1) Cleanser (Pencuci Muka)
                                                          2) Mask
                                                          3) Freshner (toner)
                                                          4) Hydrate (moisturiser)
 Kepada yang berminat untuk cuba boleh hubungi saya Faulina, 012-7593480 untuk try produk ni.. Pasti anda kan berpuas hati..yeay...

Next nnti saya akan kongsikan gambar saya sebelum dan selepas yerk..Tunggu Tau!!Sampai berjumpa lagi...InsyaAllah...


No comments:

Post a Comment